Het is een heel fijn, vriendelijke en klantengericht team. Betrouwbaar en mooi materiaal. Ook de mensen die bij ons de kozijnen kwamen zetten waren erg vriendelijke en erg netjes.
Het is een heel fijn, vriendelijke en klantengericht team. Betrouwbaar en mooi materiaal. Ook de mensen die bij ons de kozijnen kwamen zetten waren erg vriendelijke en erg netjes.